Де знаходиться азот

У природі азот існує у вільному стані у вигляді простої речовини – газоподібного азоту (N2). В основному азот використовують для отримання аміаку та його похідних сполук (солей амонію).

Где находится азот?

Наибольшая часть данного химического элемента находится в атмосфере в свободном состоянии. Он является главной составной частью воздуха. В атмосфере земли азот составляет 75,6 % по массе и 78,09 % по объему. В связанном состоянии азот встречается повсеместно: в воздухе, водах рек, океанов и морей.

Как образуется азот в атмосфере?

Согласно альтернативе, азот изначально в связанном виде присутствовал на Земле. Затем, по мере движения тектонических плит и вулканической деятельности получился круговорот молекулярного азота, который вылетает из недр Земли, формирует атмосферу, захоранивается с органическим веществом и вновь попадает в недра планеты.

Кто первый открыл азот?

Блэка – Рутерфорду Официально открытие азота обычно приписывается ученику Блэка – Рутерфорду, опубликовавшему в 1772 г.

Азот — Вікіпедія
Азот накопичується в ґрунтах (0,1 %) і в живих організмах (0,3 %). У відносно малих кількостях вільний азот перебуває в розчиненому стані у водах річок, морів і океанів.

Related Post

Сенс монологу Чацького та роль судді: що потрібно знатиСенс монологу Чацького та роль судді: що потрібно знати

Зміст:1 Роль судді у монолозі Чацького2 Вплив судді на сюжет3 Моральна відповідальність судді4 Критика монологу Чацького Монолог Чацького — це один з найвідоміших епізодів в комедії Миколи Гоголя “Женя, Чацький

Як розводити курячий гній для підживленняЯк розводити курячий гній для підживлення

Сухий курячий послід у вигляді гранул або порошку розводимо водою (1:25) і тримаємо 1-3 дні. Перед та після внесення підживлення проводимо рясний полив. Гранули або порошок можна розсипати навколо рослин

Філософія буття: поняття та сенс з погляду наукиФілософія буття: поняття та сенс з погляду науки

Буття – одне з основних понять філософії, що визначає сутність існування. Філософи довгі століття задавалися питанням про природу буття, його сенс і значення. Відповіді ці питання відрізнялися залежно від школи