Кришка гідропідсилювача керма.

Що буде якщо їздити без гідропідсилювача керма?

Автомобілем з відключеним насосом ГУР можна рухатися. Проїхати так можна не більше ніж 500 км. Це аварійний режим для кермової рейки. При подальшій їзді вона вийде з ладу.

Який має бути рівень масла в гідропідсилювачі керма?

Рівень рідини в бачку гур повинен бути між відмітками min та max. Для перевірки чистоти рідини гур достатньо зробити кілька крапель рідини з бачка гур на чисту, світлу поверхню, що не вбирає.

Як видалити повітря із системи гідропідсилювача керма?

1. Очистіть бачок підсилювача кермового керування навколо кришки заливної горловини та індикатора робочої рідини. 2. Перевірте робочу рідину підсилювача рульового управління: якщо в ній присутні бульбашки повітря, зачекайте, поки повітря вийде, і долийте робочу рідину, що рекомендується, до ВЕРХНЬОЇ позначки.

Drive2
Діагностика несправностей ГУР та способи їх усунення – DRIVE2

Інструкція із заміни насоса гідропідсилювача керма!

Прочитайте цю інструкцію уважно дотримуйтесь її протягом усього робочого процесу. Виконання робіт згідно з регламентом, забезпечить правильну роботу механізму.

Після заміни деталей гідравлічної кермової системи необхідно її промити. Система повинна бути чистою від будь-яких сторонніх домішок у трубках насоса та сміття, що залишилося від зміни деталей кермового керування.

Залийте в систему нове гідравлічне масло – воно має бути того ж типу, що рекомендує завод-виробник автомобіля.

Рекомендується також замінити шланги підсилювача керма, тому що з часом їх експлуатаційні якості погіршуються.Зовнішнього огляду недостатньо. Бажано встановити магнітний фільтр у шланзі між рульовою рейкою і резервуаром насоса.

Зберіть використане масло і позбудьтеся його, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу.

Для кожного типу двигуна виконуйте такі дії:

а. Бензинові двигуни – відключіть запалення + на котушці запалювання або вийміть запобіжник, реле паливного насоса у блоці запобіжників.

b. Старі дизельні двигуни – вимкніть електромагнітний клапан.

с. Нові дизельні двигуни:

CDI – від'єднайте датчик розподільного валу (біля клапанної кришки);

JTD – від'єднайте датчик коленвала (біля маховика чи шківа);

HDI – від'єднайте датчик розподільного валу (біля клапанної кришки, з боку шківа);

TDI/SDI – Вийміть реле запалювання у блоці запобіжників.

TDCI. Ford Mondeo – Вийміть реле К163 у блоці запобіжників біля акумуляторної батареї;

Ford Focus – витягніть реле К4 у блоці запобіжників;

Ford Transit – витягніть запобіжник Р93 у блоці запобіжників біля акумулятора;

Злийте рідину з системи і вийміть старий насос. Очистіть резервуар насоса, якщо він не інтегрований у насос.

Для заміни рідини в насосі розташуйте зливний отвір над резервуаром для відходів. Наповніть резервуар насоса новим маслом та провертаючи двигун заповніть масляний резервуар. Продовжуйте заливати і прокручувати, доки з трубок не потече олію. Зверніться за допомогою до колеги, який заливатиме олію, поки ви прокручуватимете насос. Насос ніколи не повинен працювати без олії.

Закріпіть резервуар до вхідних шлангів. Переконайтеся, що шланги закріплені з коректним затягуванням, рекомендованим специфікаціями заводу-виробника.

Заповніть резервуар насоса рекомендованим рівнем мастила. Поки не закривайте кришкою резервуар.

Зараз система потребує прокачування. Поки автомобіль на підйомнику (без навантаження на колеса), запустіть двигун і прокрутіть кермо до межі вправо і вліво кілька разів. Опустіть машину колесами до підлоги та повторіть процедуру ще раз.

Якщо необхідно, долийте в резервуар олії та закрийте кришку.

Якщо насос підсилювача керма втрачає тиск, можливо, це результат брудної або забрудненої рідини, оскільки насос дуже чутливий до чистоти гідравлічного масла.

Щоб переконатися, що запобіжний клапан працює нормально, треба виконати такі дії:

1. видаліть стопорну гайку з клапана тиску;

2. витягніть з корпуса клапана потоку і пружину;

3. переконайтеся, що посадкове місце чисте (очистіть його бензином);

4. встановіть назад пружину та клапан;

5. переконайтеся, що клапан потоку рухається вільно усередині отвору;

6. Встановіть назад стопорну гайку.

Ремонт гідропідсилювача керма (ГУР) своїми руками

Гідравлічний підсилювач керма (також називають просто гідропідсилювачем, Гуром) -гідравлічна система автомобільного транспортного засобу. Вона є однією з частин кермового механізму. Завдяки ній можна керувати напрямком руху транспортного засобу при збереженні необхідного «зворотного зв'язку». Вона робить задану водієм траєкторію руху авто стійкою та однозначною. Як і будь-яка інша деталь авто, ГПК не захищений від поломок, через які руль починає вібрувати, мимовільно повертатися чи повертатися з трудом. В цьому випадку потрібна діагностика та ремонт гідропідсилювача.

Підготовчі роботи

Перш ніж ремонтувати ЦПК, його потрібно підготувати.Підготовка включає послідовні заходи:

  1. Очищення гідропідсилювача від бруду для запобігання її потрапляння в порожнину механізму при від'єднанні шлангів.
  2. Відкачування рідини з бака насоса ЦПК (максимальне можливе кількість).
  3. відкручування гвинтів муфти кермового валу з нижньої частини машини за допомогою шестигранника. Попередньо необхідно відзначити, у якому становищі вона знаходиться щодо вала гідропідсилювача.
  4. Зняття еластичної муфти зі шліців за допомогою монтування.
  5. Процедура відключення кермових тяг від сошки за допомогою знімача.
  6. Підйом машини за допомогою домкрата та зняття переднього лівого колеса.
  7. Ослаблення трьох болтів, що скріплюють гідропідсилювач з лонжероном і розташовані з боку арки. Це робиться за допомогою торцевого ключа №15. Два болти з трьох знімаються.
  8. Злити рідину. Для цього під штуцери шлангів підкладається ємність.
  9. Герметизація шлангів та штуцерів.
  10. Зняття третього болта шляхом утримування гідропідсилювача однією рукою.

Етапи ремонту гідравлічного підсилювача

Перед тим як розпочати самостійний ремонт гідравлічного підсилювача руля, необхідно вивчити інформацію про конструкції конкретного автомобіля. Іноді щоб відремонтувати ЦПК, його необхідно повністю розібрати. Є моделі, які розбираються частично, і ті, які взагалі краще не чіпати. Але якщо ви вже доторкнулися до механізму і вивернули деякі гвинти з гайок, постарайтеся не розгубити їх і звернутися до сервісного центру.

Для ремонту гідропідсилювача дійте за таким алгоритмом:

  1. Підготуйте міцний шестигранник №6 і старий піднос для зливу АТФ.
  2. Попередньо зніміть всі заглушки зі штуцера.
  3. Обертаючи сошку, підійміть ЦПК так, щоб почала зливатися рідина.
  4. Зніміть вал сошки.
  5. Відкрутіть всі чотири болти. Для їх кріплення використовується фіксуюча мастика, тому відкручуються вони насилу.
  6. Відкрутіть контргайку з регулювального гвинта.
  7. Обертальними рухами необхідно вкрутити винт у редуктор. Після чого потрібно виштовхнути вал із кришкою редуктора та сошкою.
  8. Якщо немає необхідності в заміні манжети та усунення люфту валу, сошку не знімаємо. Замість цього відкручуємо пробку зворотного клапана.
  9. Струсніть клапан і дістаньте пружину.
  10. Відкрутіть з кришки болті та обертальними рухами валу постарайтеся виштовхнути кришку з корпусу. Слідкуйте за тим, щоб вал не був викручений із кулькової гайки.
  11. Тепер піддягаємо щілину, завдяки чому можемо дістати вал, кришки та поршень з редуктора. Зробіть це.
  12. Для демонтажу кулькової гайки викрутіть вал і зберіть кульки.
  13. Відпустіть контргайку, а потім відкрутіть підшипник.
  14. Вийміть підшипники та корпус гайки з корпусу поршня.
  15. Зігніть контровку болтів, щоб розібрати гайку. Для цього вам потрібно відкрутити їх, зняти скоби та обидві деталі каналу кулькопроводу.
  16. Займіться пошуком причини поломки. Зазвичай причинами люфту гідравлічного підсилювача керма є зазори у підшипниковій частині валу, механізми «вал – кулькова гайка», підшипникової частини кулькової гайки.
  17. Відрегулюйте знайдені зазори. Як правило, вони виникають при ослабленні різьбових з'єднань, що утримують підшипникові вузли. Якщо ви знайшли люфт в частині вал-кришка, вам потрібно відпустити контргайку і затягнути її так сильно, щоб він зник. Усі ці маніпуляції потрібно проводити в ідеальній чистоті, коли шкірна деталь вичищена до блиску.
  18. Постарайтеся зібрати редуктор, діючи у зворотному порядку. Після закінчення робіт змастіть всі деталі АТФ.

Якщо з власноручним ремонтом гідропідсилювача ви зіткнулися вперше, перш ніж приступати до робіт, рекомендується докладно вивчити його креслення.

Якщо ви вперше робите ремонт гідропідсилювача, для початку вивчіть його докладні креслення. Розбираючи його, не полинуйтесь скористатися нескладною хитрістю, яка надалі вам дуже допоможе. Пронумеруйте окремі чисті аркуші і при розборі кожну деталь розміщуйте на окремому листку з відповідним числом. Після закінчення всіх маніпуляцій це дозволить швидше зібрати механізм.

Способи усунення нерівностей

Найчастіше при розборі гідропідсилювача можна виявити, що на внутрішній частині циліндра є нерівності чи шорсткості. Вони можуть стати причиною несправної роботи механізму. Щоб усунути їх, знадобиться:

  • наждачний папір зернистістю від 1000 до 2000,
  • Уайт-спірит,
  • ганчір'я,
  • свердло на 12 мм або більше,
  • трикутний надфіль,
  • електрична дриль.

Щоб відполірувати вал, потрібно скласти наждачну папір вдвічі та протягнути її у кожний паз. Рухати шкірку слід акуратно, без фанатизму. Всі гострі задирки, які будуть з'являтися з бокових і зовнішніх країв, необхідно прибирати з обох сторін.

Для полірування поверхні циліндра необхідно спорудити підручну шліфувальну машинку. Ви можете зібрати її, використовуючи дриль, товсте свердло та наждак. Далі слід накрутити папір у 2-3 оборотах проти обертання дрилі. Простежте, щоби не утворилися зазори. Пильно намотайте шкірку на свердло, яке вставляється в дриль. Далі утримуючи циліндр у вертикальному чи горизонтальному положенні, слід обробити наждачним папером його шорсткі боки. Починати потрібно зі шкурки шорсткістю P1000, а закінчувати – P2000.

Досягши ідеальної гладкості, вали та циліндр необхідно протерти ганчіркою, змоченою Уайт-спіритом. Далі всі деталі гідропідсилювача потрібно зібрати у зворотному порядку. Перед встановленням кришки ГПК слід підняти у горизонтальному положенні та перевірити рух шківів насоса. Упевнившись, що всі деталі обертаються, можна закрити кришку і закрутити гвинти.

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Related Post

Як зберігати солоні огірки без розсолу в холодильникуЯк зберігати солоні огірки без розсолу в холодильнику

Солоні і малосольні огірки рекомендується зберігати в холодних і темних місцях при температурі не вище +4°. Ідеально підійде сухий льох або підвал. Якщо ви впевнені в якості консервації, то допустимо

10 оригінальних подарунків для хлопця, який має все на День народження10 оригінальних подарунків для хлопця, який має все на День народження

Коли приходить час вибирати подарунок для хлопця, якому здається, що він уже має все, це може бути справжньою головоломкою. Здавалося б, що можна подарувати людині, яка має все, що їй